OT Piatok: WWW ma 20 rokov

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Březen 7 13:59:28 CET 2009

A myslite, ze tech 5% neni dulezitych? Nebo ze si zakaznik rekne - co to
je tohle za lidi, kdyz neumi ani napozicovat text - takovym mam posilat
sva data (kmeny zakazniku, bankovni vypisy)? Co kdyz stejne maji udelane
i to ostatni na cem opravdu zalezi?

Bohuzel v obchodu a tam kde jde o penize zalezi i na tech 5% - kolikrat
je to jedina moznost jak byt lepsi.

Radek Vicek