Bezpecna napeti

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Sobota Březen 7 13:04:57 CET 2009

A ještě je rozdil, krome prostredi - prostor- jestli se jedna o bezpecna napeti na zivych nebo nezivych castich.
Napr bezpecne, tj. presneji receno dovolene dotykove napeti na nezivych castech ve zvlast nebezpecnych  prostorech je 25V str/60V ss, ve zvlast nepriznivych pripadech (ve vode, stisnene prostory ...) 12V str/25V ss. V normalnich a nebezpecnych prostorech je 50V str/120V ss.

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Saturday, March 07, 2009 10:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Bezpecna napeti

Ahoj,

ono to je trochu komplikovanejsie. Su rozne kategorie zariadeni, rozne kategorie prostredia a mozno este trochu viac. Takze vidim to na to, ze asi najrychlejsie riesenie bude pekne poprosit PZ, aby ti to konkretne pozrel v normach. Ako dama mas urcite velku sancu. Myslim, ze PZ sa potesi, ze moze zase niekomu nieco aspon pomoct, ked uz nie predat.

A.