Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 6 21:14:28 CET 2009

Jo, to byly doby, kdy se mnohá stránka načítala úžasnou rychlostí i 56
bajtů/sec. Web byl připojen na net přes modem 2400 někde v americe kde měli
za 20$ paušál místní volání zadarmo...

A co se týče držkování kolem ajaxu, docela rád bych viděl třeba takový
kalendář, kam se do políček přes xhr dočítá zvolená funkce podle toho na co
jste v tom políčku kliknul. Ono otvírat kvůli tomu nové okno není zrovna
vždycky ideální a superrychlé, zvlášť na terminálech. Anebo takové
vícenásobné výběrové seznamy. Mám toto řešeno jak klasicky, tak přes iframe,
tak i přes xhr, dokonce se i javascriptové funkce dají takto dynamicky
plnit. A beru ten ajax jako velké ulehčení práce.

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>

Kdyz si vzpomenu, jak jsem si nekdy tak v roce 1993 pomocí modemu 1200Bd
stáhnul z FTP první browser NCSA Mosaic pod Windows 3.11 a s uzasem koukal
jak se otevrelo okno a v nem se mimo textu objevily primo i obrazky, neveril
jsem vlastnim ocim.

Na prvni pohled jsem tehdy ucitil, ze tohle je buducnost netu (i presto, ze
tehdejsi zaryti sitari to povazovali spise za hracku). Jen webu tehdy bylo
jeste proklate malo :-)))