Diodove bloky 50A - prehrivani

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Březen 6 14:54:45 CET 2009

Toho jsem si vedom. Ale tato chyba snad celkovy zaver neovlivni.

Mam zmereno, ze při proudu 10A a teplote 75st.C je ubytek 1,55V a při 100st.C je 1,48V. Odhaduji tedy koeficient 3mV/st.C.
Naopak ale s rostoucím proudem se bude ubytek zvyšovat. Z U/I char. v rozsahu 0,1A az 10A odhaduji ubytek na prechodech na 1,9V při 25st.C a 50A.
Tedy odhad ubytku napeti pro 50A a 150st.C je 1,525V, coz není daleko od uvazovane hodnoty.

Petr