OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pátek Březen 6 14:30:31 CET 2009

Připojuje se na 1, fázi, nebo na 3 fáze, nebo obojí :-)))

Možné jsou všechny možnosti. Je potřeba se podívat na konkrétní typ.
Každopádně, jestli má doma 3 fáze, tak to zapojit na 3. Jinak to nemusí
vydržet jistič.

--
Aleš Filip