OT: Navigace

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pátek Březen 6 12:39:29 CET 2009

Zdravim nonferenci
Vcera na dlouhych cestam se mi uvolnila GPS a nestastne trefila
displajem do hrany palubovky,  a tim padem je KO, display ma pavucinu a
sviti jen podsvetlenim.
Byl to GARMIN 250 NUVI, a chctel bych se zeptat zda existuje moznost
sehnat jen display pro nej.
Nebo varianta 2, uvazoval jsem si koupit NAVIGON GPS2210 cena 3600 bez DPH.
Chci se zeptat zda je lepsi nez 250 GARMIN a to v rychlosti
prepocitavani. Mam vetsinou problem, ze kdyz prejedu ulici a zacne
prepocitavat , tak mezitim prejedu uz i dalsi ;-)
Vyresi to ten NAVIGON , je lepsi nez GARMIn 250 , nebo si mam poridit
ten GARMIN. Jde mi o cenu a rychlost prepoctu , protoze GPS pouzivam jen
zridka zadne dalsi funkce nepotrebuji.
Dekuji
S pozdravem
LKonecny