Re: OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 6 11:47:20 CET 2009

Revizaka som sa na pripojenie nepytal, ako bolo, tak pouzivame...
mozno by som to mal nechat preverit.

Teraz som otvoril navod prveho kombinovaneho sporaka na www.mora.cz
O pripojeni pisu toto:

PRIPOJENIE SPORÁKA K ELEKTRICKEJ SIETI
Pre pripojenie k elektrickej sieti je sporák vybavený
prívodnou šnúrou s vidlicou a ochranným kontaktom.
Pre sporáky, ktorých menovitý príkon prevyšuje 2 kW,
doporučujeme pripojenie spotrebiča na samostatný
zásuvkový obvod, ktorý bude istený istiacim prúdom 16
A - požiadavka STN 332130 (Vnútorné elektrické
rozvody). Sporák musí byť prispôsobený tak, aby bol
umožnený prístup k elektrickej zásuvke. Poškodená
sieťová šnúra musí byť nahradená šnúrou rovnakého
vyhotovenia.

UPOZORNENIE:
Pri inštalácii sporáka dbajte na to, aby sa elektrická
prívodná šnúra nedotýkala horúcich častí sporáka
(odvodu tepla z rúry na zadnej strane sporáka a spodnej
časti varnej platne). Pôsobením tepla by mohlo dôjsť k
poškodeniu izolácie šnúry.
Kombinovaný sporák je tepelný spotrebič, ktorého
inštalácia a umiestnenie musí zodpovedať STN 73 0823
a STN 33 2180.

Asi by to chcelo precitat si uvedene normy...

miro