OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Březen 6 10:53:20 CET 2009

Pokud se dá kombinovaný sporák zapojit 1fázově, mám vystaráno. Za zdí je
 koupelna a v ní je nepoužívaný přívod s 16A jističem pro bojler, topení
nebo tak nějak. Nic z toho tam není, tak se vrtne zeď a mám "dedikované"
vedení.

Pavel Krafčík