RE: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Březen 6 10:39:37 CET 2009

Co jsem videl, jde to volitelne 1f/3f, jak se zapoji svorkovnice...
MORu bych nekupoval, pokud neni extra levna. A jestli nema troubu s
ventilatorem a grilem s pohonem, tak uz vubec ne ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Friday, March 06, 2009 10:28 AM
To: HW-news
Subject: OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Dobrý den,

teď docela něco jiného: Máma chce kombinovaný sporák (plynové hořáky +
elektrická trouba) a nějak jsem z webu nedokázal zjistit, jestli se
kombinovaný sporák připojuje 1 nebo 3fázově? Jak jí znám, koupí si nejspíš
Moru, protože chce podpořit domácí průmysl. Víte někdo, jak to bývá s
připojením na elektriku?

--
Pavel Krafčík