OT: Re: Shanim ISA grafiku

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Březen 6 10:38:32 CET 2009

Tak jednoduche to nebylo my tomu rikali dvouchlapovka a vymenit motor
komplet se vsim jsme zvladli zhruba za pul druhe hodiny a par piv.
Trabanta jsem mel 6 let coby student . Super bylo , ze to bylo opravdu
jednoduche vozitko a veskera nastaveni a naradi se daly udelat v
obycejne dilne.

PS.Omylem jsem do nej natankoval plnou nadrz(20litru) nafty . Jel asi
300m potom skyt a nic , naftu jsme vypustili do kanystru , ocistili
svicky , parkrat protocili motor s benzinem , dali svicky a jezdilo to
dal. Dneska to udelat autu se vstrikama tak nevim nevim kolik by stala
oprava :)

snehulak