Shanim ISA grafiku

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Březen 6 10:11:50 CET 2009

Nojo, ale tady není definováno, co je to základ a co jsou pokročilé
věci. Pan Chlubný do bratrance zkoušel dostat vědu o hardwaru. To podle
mě k ovládnutí PC opravdu není třeba, zvlášť když je vlastní a není ho
třeba kracknout.

Pracuji s PC, ale HW nějakk moc nerozumím. Včera mě doma odpadl napájecí
kabel od MB a já jsem se vyděsil, že je po něm (je to asi 8 let starý
MB, už má na to nárok). Najednou jsem s hrůzou zjistil, že nevím, z čeho
se teď staví PC pro normální, nehrající si lidi. Jakou desku, jaký
procesor, aby byl dost dobrý a zbytečně nežral, ale přitom bez problémů
přehrál video. Dokáže to onboard grafika? Vyplatí se domu 2 jádra, nebo
třeba i 4? No, dopadlo to dobře, zastrčil jsem zpátky ten kabel.

Pavel Krafčík