vykon topeni

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Březen 6 09:36:56 CET 2009

Je pravda že jsem se blíže o účinnosti 125% neinformoval, bylo to na
stránkách amerického výrobce kotlů a podmínky měření jsem také zanedbal.
Je možné že se tam využívala nějaké vedlejší rekuperace, která pak
zvyšovala účinnost. Je také možné že se využívalo i vnější teploty
okolí, tedy teplotního spádu spaliny vs. venkovní vzduch. Což v zimním
mrazivém počasí může být atraktivní.

Ale pořád trvám na tom že maximum účinnosti není v oblasti horního
výkonu, ale cca pod polovinou výkonového rozsahu kotle.

KPR