Shanim ISA grafiku

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Březen 6 09:32:54 CET 2009

> [...]
> vstřikování, zapalování,... mě vůbec nezajímá a když to zlobí, tak
> zavolám, že je to rozbitý. Ono je to lepší, než svým
> kutilstvím způsobit
> nějakou tragédii.
>
> Tuhle mě praskla podtlaková hadička. Docela jsem se vyblbnul, než jsem
> zašel do servisu a koupil originální. A to mě to ze začátku připadalo
> triviální. Teď už vím, že podtlak je prevít a zase mi to na delší dobu
> vyléčilo z autokutilství.
>
> Auto mám na to, abych se dostal odněkud někam a ne, abych do něj
> montoval věci. To je přesně bratrancův přístup. On taky chce

Pokud správně chápu, co pan Chlubný napsal, tak by analogie byla trochu
jiná. Něco ve smyslu "neotravuj detailama, nepotřebuju motorům rozumět, chci
to jenom vytunit, aby ta kára líp jela a míň to žralo, aby kámoši čuměli" a
to skutečně přesně ilustruje věkovou skupinu, kterou má pan Chlubný na
mysli. Stejný exemplář mám doma... Chce výsledky, ale odmítá pro to udělat
cokoliv, co představuje více než 10 minut práce.

JF