RE: Na hlavu postavený notebook

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Březen 6 07:37:09 CET 2009

Větráček by mohl být přidřený a spouští se pozdě (při vyšším napětí než by měl) a má nižší otáčky. Nebo je někde v cestě vzduchu žmolek špíny a vzduch neproudí, nebo je prachem zanesený chladič, nebo... Mě se u PC osvědčuje vyfoukat ho celý suchým vzduchem - bacha na levné kompresory - plivají vodu a olej. Vysátí vysavačem je na nic. Pokud je chladič horký, znamená to, že je převod tepla z chipu do chladiče v pořádku - nesundávejte chladič, zbytečně byste poškodil teplovodivou vrstvu. V každém případě to co popisujete vypadá na poruchu chlazení. Je možné podívat se v biosu na teplotu CPU ? Případně existují programy pro monitorování teplot PC.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, March 05, 2009 9:41 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Na hlavu postavený notebook

Zítra, pokud bude čas, to ještě jednou celý rozdělám a sundám i pasivní chlazení. Je nějaká šance, jak ověřit heatpipe, že je kaput? Jinak větrák jede, viděl jsem ho, jak se spustil ještě když byl notebook živý. Ale každopádně mně připadlo, že se pustil až moc pozdě, to by pak odpovídalo, že to tuhne kvůli přehřívání...