Roboticky den 2009

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Čtvrtek Březen 5 23:33:52 CET 2009

Dovoluji si zopakovat lonskou lehkou provokaci - kdo z ucastniku HW-listu me
porazi v Sumu ma u mne flasku, protoze jsem ale ani nezacal vyrabet
smrticiho robota verze 2009 bude vam stacit porazit lonskeho viteze modreho
malinkateho Ferdika, proto taky ustupuju od puvodne zamyslene 12 lete single
malt skotske whiskey k mnohem prozaictejsimu pivu domaci vyroby, ktere je
stejne nejlepsi na svete tak co ;-)))

Ostani jsou zvani v hojnem poctu jako divaci - prijdte se podivat, jak se
protokoly a sbernice dovedou pekne hybat kdyz se utrhnout z DIN listy
vestavi do robotu.

Zdravi Petr Kubac