Shanim ISA grafiku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 5 21:26:32 CET 2009

Me se spis libi, jak kazdy schovava stary "zelezo" . Nez jsem stacil
odpovedet, ze bych ji urcite nasel, tak se tu naslo ISA grafik jako maku.
Sam mam par XT, 286, 386 desek  ruznych radicu, disku ( i MFM ),
mechanik 5,25 , videokaret ( i CGA s prevodnikem na TV monitor , na
kterem jsem zacinal)  a jineho dalsiho PC smeti schovano. Jednou to bude
mit treba cenu, jako dneska feritove pameti... :-)
Ale hlavne  bych rad  treba po deseti letech synkovi ( to mu bude 12)
ukazal, na cem jsem zacinal. Proste to na stole pospojovat , pripojit TV
a spustit T602 , nebo Manic minera.
 A ukazat mu rozdil vykonu se soucasnym ( budoucim po 12 letech)   64
jadrovym procesorem (64x 4,8 GHz )   :-)
JaKub