Tektronix vs Agilent - osciloskop.

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 5 19:40:30 CET 2009

No pozri velkou vyhodou opensource je, ze ked vies co kde, tak o poschodie
vyssie vedia co robis... Som naozaj rad, ze to neviem a ostane to len dalsou
zivotnou filozofickou imaginarnou realitou, tak ako aj ine veci...

A.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 05, 2009 7:05 PM
Subject: Re: Tektronix vs Agilent - osciloskop.

Bavime se porad o Tektronix scopech? Pokud si teda koupim novou MS4032 tak
mi jako prvnich 30dni pujdou analyzovat vsechny seriove protokoly, jako bych
mel zakoupeny vsechny trigrovaci moduly?

Zajimava informace, sehnal jsme si servisni manual k rade 4000, zajimalo me
co je v tom za CPU a jak je to delane, ale bohuzel jde o nejslabsi servisni
manual co jsme kdy videl,cca 70 stran vse se servisuje metodou vyhodte
zakladni desku a vrazte tam novou. Jedine co clovek zahledne byl obri obvod
Altera a 3ks ventilatoru v celem scopu.
Tudy cesta k informacim nevedla, tak jsem stahnul firmware a svete div se co
v nem nectu  GCC: (GNU) 3.3.1 20030626 Debian prerelease.  Linux 2.4.20.
Beru WinImage a rozbaluji img s firmware a  vypadne na me linux 2.4.20.
Prostouravam se  strukturou az nalezam scopeApp,
Za pomoci stare IDy se  podivame na zdrojak (PowerPC 64)
Co tak zkusit najit DPO2EMBD, je tam  stejne jako seznam vsech dalsich
modulu o kterych vim a nekolik o kterych ani nevim,
prolejzam funkce, ktere na ne odkazuji a  jedna z nich se jmenuje
cfgDemoAllowedForModule.
Stouram se v tom dal a nalezam cely balik funkci pro obslufu modulu
cgf.ModuleInstalled, cfgModuleIsPresents atd.
vypada to tak, ze moduly se pridavaji od PresentTable.
Vzhledem k tomu, ze zatim nemam prislusny osciloskop a ani jsem nikdy
nevidel trigrovaci modul, za lidovou cenu 697$/ks, nema cenu to dale zkoumat
, ale jeden by rekl, mozna by to slo :-)

T.

P.S. MSO 2000 a MSO 4000 se mimo jine lisi i tim, ze 4000 ma FFT a 2000 ne,
a co myslite v prislusne casti zabyvajici se Math FFT je podminka na typ
rady :-)

>To je pravda - koneckonců u fungl nového scopu bývají prvních 30 dní
>provozu aktivní všechny moduly (i když fyzicky přítomny samo nejsou).
Můžete to vzít jako zajímavý nápad pro reverzní inženýrství :-)

OH