LED reflektor (jako halogen)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 5 18:10:48 CET 2009

Ja se obavam, ze na venkovni osvetleni nebude nic lepsiho nez ta
halogenka. Zarivka v zime pokud to neni specialni typ do mrazu dostava
docela zabrat a malo sviti nez se ohraje.

Ledky nevim - mam tu udelane svetlo s 12ks Cree Q5 tedy instalovanych
cca 2500lm a je to velmi problematicke - mam to na chladicim zebru
10x20x5cm a tech 36W ho dokaze rozpalit tak ze se o nej clovek spali.
Na to ze to stalo jen na ledkach cca 1600Kc (a to nemluvim o nutnosti
specialniho zdroje) to navic nesviti zase uplne zazracne - svetelny tok
odpovida standardni 36W linerani zarivce. Zustal jsem v dilne nakonec u
MH vybojky - jen jsem si poridil kvalitni od Philipsu - nesmrdi z ni
ozon a ma prijemne teple svetlo.

Pokud vyslovene LED tak bych spis kouknul po tech led zarovkach v bezne
patici E27 - ukazoval mi svagr nejake co maji 40 ledek a to uz svitilo
docela slusne. Ale jedna to urcite nespravi.

Radek Vicek