LED reflektor (jako halogen)

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 5 17:39:40 CET 2009

 5.3.2009, 17:27:53

Jine reseni, IMHO lepsi je zarivka. Reflektory ala-halogen se zarivkou
misto halogenky maji v globalizatorech za par stovek.
A pokud opravdu chcete blbnout s LEDkama pak neco od cinana. Na DX
treba: sku.5862,sku.12721,sku.14035,sku.13919,sku.12740 a mnohe dalsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz