Minimální čas svitu LED

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Středa Březen 4 21:37:56 CET 2009

Diky,
 k projektu podobneho typu se v dohledne dobe nechystam, kdyz uz tak ve
veci hobby, proto se snazim shromazdit nejake ty informace..
Na tom nemultiplexovani neco bude, urcite. Ale nedokazu si predstavit
nemlutiplexovat treba 100x100 ledek(to je uz docela hodne dost).. to je
tak si poridit XC9272XL se 72 I/O - 100x100 = 10000 / 72 = ~ 139
obvodu  "nejak"  naprogramovanych  a to je proste sileny.. v amaterskych
podminkach naprosto nerealne...V realu se to asi dela zakaznickymi
obvody zakapnutymi primo na pcb, ze?

Jeste me napadlo dat ke kazde te ledce kondik kdyby se to melo
multiplexovat .. ale to je zase asi pitomost, vidte.

Milan P.