OT cim dalej, tym viac je ten spam absurdny

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 4 13:11:19 CET 2009

 4.3.2009, 13:07:26

Jestli jsou to skalni linuxaci, mohl by to byt dostatecny tvrdy trest.
 Ale pokud na generovani spamu pouzivaji nejake uzivatelsky pristupne rozhrani,
asi by se jen zasmali.
 Proste ty staletimi proverene postupy se jen obtizne nahrazuji
modernimi vymozenostmi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz