OT cim dalej, tym viac je ten spam absurdny

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 4 11:35:38 CET 2009

asi nie si ich cielova skupina. Ale ked niekto potrebuje diplom tak sa
mu nuka lahka prilezitost ako k nemu prist... Najprv to boli diplomy
neakreditovanych univerzit (uz aj u nas take mame :-)) a teraz ako pises
je to uz len zdrap papiera. holt vyvoj nezastavis :-)