Jak na signalizaci Re: HDO dekoder

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Březen 4 07:24:37 CET 2009

Smim vedet, jake je prakticke vyuzici? Co takhle experiemtnovat s
generatorem? :-)

ps: jak byste resili nejakym vrabcim hnizdem signalizator HDO (normalne z
kabelu), aby to proste
- po zapnuti rozsvitilo LED a dvakrat piplo
- po vypnuti zhaslo LED a jednou piplo
?

pss: nasel jsem ted
http://www.mikrovlny.cz/content/file/manualy/hdomanual.pdf - sikovny, tam uz
vyznam chapu, neznate neco trosku levnejsiho? :-)

Prece jen tohle nez se zaplati, tak to par let asi potrva :-)
Kdysi jsme na to museli pouzit 4 DIN segmenty do listy (2 casovace, jeden
buzzer a jednu pojistku :-) Drahy a neefektivni jako ... Asi bude existovat
efektivnejsi reseni... Napada vas neco?