IP/GSM SMS rele Re: Domácí automatizace po sto padesáté

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Březen 4 06:36:44 CET 2009

...a k cemu chcete ridit teplotu otopne vody, jaky to ma smysl, to bych
nechal na logice kotle/LMU, jen bych resil plny/usporny rezim, pripadne
nejake logovani hodnot pro statisticke ucely (teplota na ekviterm.cidle,
teplota v mistnosti)

Nez to dodelate, mate tip pro tyto ucely na levne spolehlive IP/RS45 nebo
GSM/SMS rele?