OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Březen 4 00:17:01 CET 2009

Dňa 3.3.2009, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal(a):
> A nie je to nahodou taky co ma implementovanu tu technologiu rozoznavania tvare?

Samozrejme a aj je to v settings zapnute!

> Skus od neho na chvilu odist. Mozno ked je sam, tak sa nudi, a sem-tam sa zapne... ;-)

Kua, to je uvaha :-))) No, skor by som povedal, ze ked ma vidi tak to
nevie spracovat a pocita a pocita a furt mu to nejde do registrov...
Ale on, svina, vybija baterky aj ked ma vidi, aj ked nie :-))

> PS. A co tak skusit civilizovane riesenie: napisat vyrobcovi? Ja viem ze sanca na odpoved je miziva, ale motyka moze z casu na cas vystrelit, no nie?

No to prave ..som najprv chcel zistit skusenostami inych. Na presne
tento model som odpoved nedostal. Na ine modely boli odpovede aj, aj.
Na nete som nasiel podobne skusenosti s vybijanim, ale tie z nie na
tento model.

Pozeram teraz po cca 4h na V-meter je tam uz asi 20min 39.0mV. Vyzera
to tak, ze zvodovy prud, nabitie kondika a kludovy prud fotaku sa
dostali do rovnovahy. Kazdopadne to tak necham este nejaky cas, kuknem
rano a potom po praci. Je mi to divne, teoreticky to vyzera, ze som
blbec, alebo ma niekto oje*ava (ze akoze pouziva fotak, cim vybija
baterky ..ale toto naozaj vylucujem), alebo UFO :-)

miro