OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 3 21:16:12 CET 2009

A nie je to nahodou taky co ma implementovanu tu technologiu rozoznavania tvare?

Skus od neho na chvilu odist. Mozno ked je sam, tak sa nudi, a sem-tam sa zapne... ;-)

wek

PS. A co tak skusit civilizovane riesenie: napisat vyrobcovi? Ja viem ze sanca na odpoved je miziva, ale motyka moze z casu na cas vystrelit, no nie?