OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Březen 3 18:30:34 CET 2009

Dobry den,

ja mam jednu starsiu Praktiku a ta tiez vybija baterky aj vo vypnutom
stave. Meral som to a zistil som, ze si cas od casu na okamih "cucne"
asi 400mA. Asi hodinky.
Riesim to tak, ze v puzdre pri fotaku mam nabite nahradne eneloopy.

Richard Kaliciak