OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 3 11:33:57 CET 2009

Ale jo, nějakej firmware ke stažení maj:

http://web.canon.jp/imaging/BeBit-e.html

Ale pro tenhle foťák (SX110) asi ne. Jedině zkusit poslat mejla na
jejich support.

Pavel Kadečka.