OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 3 10:16:58 CET 2009

Ještě jsem si vzpomněl, kdysi jsem používal cam4you (hlavně kvůli
windows 2000, který podporu PTP neměly):

http://alkenius.no-ip.org/index.html

Nevim ale jakou má ten soft dneska podporu pro nový Canony.

Vím, že to pořád nenahradí mass storage, ale třeba se to bude někomu hodit.

Další podobný softwary jsou například CanonCam2PC nebo GetCanon (našel
jsem o nich zmínku na webu, nikdy jsem je nepoužíval). Ten CanonCam2PC
je k stažení tady:

http://www.stahuj.centrum.cz/grafika_a_design/ostatni/canoncam2pc/

Pavel Kadečka.