Nefunkcni prehravac MP3 v nastartovanem aute

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 2 23:46:49 CET 2009

> No já bych radši spravoval tu MP3 než to auto,ale asi si nemůžu vybírat...
> Ta Niva je  ještě karburátor ale to neznamená,že ta kostra to taky nemůže
> dělat.

Hm, tam nevim jak to tam je. Ale pokud vim tak jeste v dobach SSSR uz
bylo v Ladach elektronicke zapalovani tak je mozne, ze ho mela i Niva.
Nicmene na tu kostru u motoru bych se skutecne zameril jako prvni at je
tam co je tam.

> K té Nivě asi tolik: Ta co máme je hodně stará a rezivá, ale jakž takž
> jezdí. Moje žena ji má docela ráda až se jí skoro divím. Tam kde bydlíme se
> v zimě nic jiného než něco 4x4 nedostane. Kamarádovi doporučte jestli chce

No presne proto ma svagr tu Fronteru, ja uz tam s Mondeem nevyjedu. Asi
bych vyjel ale naposledy jsem poskodil vyfuk ktery byl asi pul roku
stary :-/

> ženě koupit Nivu,ať se v ní nejdřív sveze. Nevím jak novější modely ale ta

Nechce, chteji nejake normalni auto a ten limit velikosti je asi tak
neco jako Felicie a pokud koupil jak mi nedavno rikal tak uz maji
Fiestu. Jako prvni auto maji vetsiho kombika, tusim Peugeot 406. Jsou u
nich silnice, jsou v rovine a dostatecne nad vodou ale vlak je hodne
daleko a autobus tam snad uz nejezdi.

> naše je hoooodně spartanské auto. Aby pak nebyla zklamaná. Když jsem ji
> kdysi sháněl,tak mi známý řekl "ta ti v těch kopcích sežere i svačinu"...no
> a skoro měl pravdu.

Verim, me stacilo jednou s tou Fronterou jet do prace, pocitac hlasil
15km a 2.9l. Bezny prumer tam sviti kolem 12-13l a v terenu to bude i
tou svacinou ;) No ale uz jsem jezdil s autem ktere melo pri 90kmh
45l/100km, 19 litru objemu ve 12 valcich se proste muselo poradne napit
ale naftu tenkrat platila armada tak me to netrapilo ;)

> Ale aby to nevyznělo špatně,nepotřeboval a nečekal jsem luxus, a jsem s ní
> zatím docela spokojen.Ale bezproblémové auto ta naše rozhodně není.

Jako vetsina ruskych veci ale zase na opravu staci kladivo :)

Pavel