Nefunkcni prehravac MP3 v nastartovanem aute

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pondělí Březen 2 23:09:07 CET 2009

No já bych radši spravoval tu MP3 než to auto,ale asi si nemůžu vybírat...
Ta Niva je  ještě karburátor ale to neznamená,že ta kostra to taky nemůže
dělat.

K té Nivě asi tolik: Ta co máme je hodně stará a rezivá, ale jakž takž
jezdí. Moje žena ji má docela ráda až se jí skoro divím. Tam kde bydlíme se
v zimě nic jiného než něco 4x4 nedostane. Kamarádovi doporučte jestli chce
ženě koupit Nivu,ať se v ní nejdřív sveze. Nevím jak novější modely ale ta
naše je hoooodně spartanské auto. Aby pak nebyla zklamaná. Když jsem ji
kdysi sháněl,tak mi známý řekl "ta ti v těch kopcích sežere i svačinu"...no
a skoro měl pravdu.
Ale aby to nevyznělo špatně,nepotřeboval a nečekal jsem luxus, a jsem s ní
zatím docela spokojen.Ale bezproblémové auto ta naše rozhodně není.

SP
----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 02, 2009 10:07 PM
Subject: Re: Nefunkcni prehravac MP3 v nastartovanem aute

> Mam jeden docela zajímaý problém. Žena chtěla k vánocům něco na přehrávání
> MP3  autě. Při návštěvě Electroworldu jsem objevil zařízení označené jako
> Emgeton wireless MP3.Je to bazmek kterej se strčí do autozásuvky,do něj se
> strčí USB flashka s muzikou a ono to vysílá v FM pásmu na frekenci která
> se
> pak přijímá obyčejným autorádiem jako kterákoliv jiná stanice.Elegantní a
> jednoduché.Tak jsem to koupil,daroval a po Vánocích nainstaloval do ženiny
> lady nivy.Vše fungovalo jak má. Hrdě jsem jí to předvedl a byl za kinga.Až
> [...]

Je to jeste karburator nebo novejsi 1.7 se vstrikovani? Pokud to druhe
zkontrolujte ukostreni na motoru, melo by tam byt nekde na bloku nekolik
sroubu kde jsou ukostrena cidla a ventily. Pred casem mi jeden znamy
rikal, ze mel tento problem, ze zacatku horsi starty ale ty neresil, pak
cukani a finalni stadium pred opravou bylo kdyz pri cuknuti se mu
resetoval mobil pripojenej pres nabijecku do site. Dal to nekam do
servisu a tam mu to za "flasku" opravili s timto vysvetlenim. Vic nevim
a ani nezjistim nebot se kamaradka s timto pritelem uz rozesla.

Pokud je to vstrikovani, dela to uz pri zapnuti zapalovani nebo az po
nastartovani? Pokud to prvni tak by to mohlo delat i cerpadlo paliva
pokud se spusti na chvilku se zapnutim zapalovani.

Dalsi zavada muze byt vadna dioda v alternatoru. Kdysi jsem mel radio
ktere slabe piskalo podle otacek motoru, podeziral jsem zapalovani (byl
to jeste karburator a jedina elektronika bylo prave zapalovani) ale nic
jsem nenasel, navic frekvence piskani neodpovidala. Potom jsem vymenil
kondenzatory v radiu a to trochu pomohlo a piskani uz bylo slabe slyset
uz jen kdyz bylo v signalu ticho. V zime byl problem se startovani a tak
jsem dosel k tomu, ze je problem v alternatoru. Byla uvolnena jedna
dioda, nastesti kontaktem, ktery se dal opravit. Dobijeni zacalo
fungovat spravne a po chvilce jsem si vsiml, ze i piskani uplne prestalo.

Pavel

P.S. Co to, ze ma Vase zena Nivu? Kamarad chtel koupit druhe auto do
rodiny (tam kde bydli proste zadna socka nejezdi a oba auto potrebuji)
ale zena mu dala prisne rozmerove limity. I moje manzelka se s Mondeem
kombi boji, ze pry je moc velke. Ale je fakt, ze na svagrovu Fronteru by
si troufla a ta je asi o 5cm delsi a ostatni rozmery jsou vyrazne vetsi.