OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 2 22:04:10 CET 2009

2009/3/2 Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com>:
> K osciloskopu sa mozno niekedy dostanem, hlobit sa mi nejako nechce,
> ked ani netusim ci vobec a akeho charakteru by tie spicky mohli byt.
> Zase taka tragedia to s tym fotakom nie je a aj keby som skutocne
> nameral zodpovedajuci impulzny odber, nic s nim nedokazem urobit. Skor
> mi oslo o prakticke skusenosti inych, ci je to teraz moderne vybijat
> baterky vo fotakoch bez fotenia :-)

Já jsem si toho nikdy nevšim (mám Canon). Možná je to ale tím, že mám
v pouzdře s foťákem vždycky náhradní sadu baterek. No hlavně nesmí
přispět faktor sklerózy a musej ty náhradní bejt nabitý ;)

Tak mě napadá, nemohlo by to bejt i firmwarem? Zkusil bych ho upgradovat.

Pavel Kadečka.