OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 21:57:19 CET 2009

Dňa 2.3.2009, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal(a):
> To obcasne zobudenie moze byt aj vcelku casto.
>
> Videl by Tvoj merak 10mA spicku dlhu 0.1ms raz za 10ms?

Mozno by obcas cosi prebliklo, usposobeny na meranie kratkych spiciek nie je.

> Tak nejako to totiz moze vyzerat, ked sa bude jednocip zobudzat na onuchanie zapinacieho tlacitka.
> Chcelo by to bud osciloskop, alebo zhlobit nejaky bocniko-integrator co zarucene tu spicku pojme... ;-)

K osciloskopu sa mozno niekedy dostanem, hlobit sa mi nejako nechce,
ked ani netusim ci vobec a akeho charakteru by tie spicky mohli byt.
Zase taka tragedia to s tym fotakom nie je a aj keby som skutocne
nameral zodpovedajuci impulzny odber, nic s nim nedokazem urobit. Skor
mi oslo o prakticke skusenosti inych, ci je to teraz moderne vybijat
baterky vo fotakoch bez fotenia :-)

miro