OT implementacia PTP ako filesystemu v Linuxe, was: OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zasenaletelsvojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 2 21:05:34 CET 2009

>Tusim, ze tomu brani to, ze tento standard nepredstavuje standardni pametove
>zarizeni, ale "cosi jineho", tj. vzajemne mapovani funkci nemuze byt na te
>"spravne nizke" urovni (rozumej: CHS pristup jako na disk), ale minimalne
>na urovni filesystemu;

Ano, zrejme ano; to by vsak hadam nevadilo. Myslim, ze aj zariadenia su, napr. disky namapovane cez siet, tam sa urcite nechodi na urovni sektorov.

>ten standard vsak nabizi veci, ktere standardni
>filesystem nevyuzije (ruzne thumbnaily a pod.) a zato jine funkce (napr. bezne
>filesystemove operace, jako je link/unlink/rename a pod.) tusim nepodporuje.

No ale to vobec nevadi - thumbnaily apod. sa pokojne zaignoruju, a bezne filesystemove operacie ako je link/unlink/rename proste nebudu fungovat.
Aj tak ide najma o to, aby sa dala vyuzit ta siroka baza programov, ktore so subormi vo filesystemoch vedia viac ci menej komfortne pracovat, a ide najma o vysypavanie a nasypavanie.

>Jiste
>je, ze kdyby to bylo tak snadne, jak navrhujete, tak by to nejspise uz udelano
>bylo :-).

Prd snadne. Programovanie nikdy nie je snadne.

wek