OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 21:02:50 CET 2009

Toto nie je zla uvaha, hned som preveril, ktore tlacitka aky odber
sposobia. Len dve su take (on/off a prezeranie nafotenych fotiek -
zapnutie LCD), ostatne nulovym odberom ani nehnu. Tie dve su
mechanicky dobre vyriesene - su vnorene pod uroven okolia a stlacit
idu tuho. Puzdro je dost pevne a vnutri makke, no nezda sa mi, ze by
sa nieco nedopatrenim postlacalo. Ale ako pokus moze ostat fotak
nejaky cas mimo puzdra.

miro