OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletelsvojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 2 20:49:35 CET 2009

Zdravim,

> No, ale je to predsa vsetko opensource, co Vam brani si ten PTP, resp. USB Still Image Capture Device Class (pekny nazov) naimplementovat v tej "nizsej vrstve"?... ;-)

Tusim, ze tomu brani to, ze tento standard nepredstavuje standardni pametove
zarizeni, ale "cosi jineho", tj. vzajemne mapovani funkci nemuze byt na te
"spravne nizke" urovni (rozumej: CHS pristup jako na disk), ale minimalne
na urovni filesystemu; ten standard vsak nabizi veci, ktere standardni
filesystem nevyuzije (ruzne thumbnaily a pod.) a zato jine funkce (napr. bezne
filesystemove operace, jako je link/unlink/rename a pod.) tusim nepodporuje.
Neberte mne vsak za slovo, o tom standardu jsem cetl jen z README od jedne
takove utility (tusim prave gtkam) a tak me informace nemusi byt spravne. Jiste
je, ze kdyby to bylo tak snadne, jak navrhujete, tak by to nejspise uz udelano
bylo :-).

> Aspon ze je to nejaky standard.
>
> Naproti tomu ten iPod je zamerne proprietarny.

Tak s tim mohu jen a jen souhlasit, mam stejny problem s Ipod Touch 2G, uz
aby byl ten untethered jailbreak na svete, zatim z toho mame tak leda
neustale se zapatlavajici krive zrcatko (kdyz to pouzijete z druhe strany)
:-) .

> wek

S pozdravem Pavel Troller