OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletelsvojej vlastnej naivite(iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 2 20:19:12 CET 2009

No, tusil som, ze taketo nieco napisete, lebo si pamatam ako ste v urcitom obdobi prave prudovu zatazitelnost roznych niklakov skumali.

Ako som pisal v odpovedi na moju vlastnu otazku, pamatam si, ako som skusal 300mAh NiCd tuzkovky - co prave v tom case predstavovali zhruba vrchol, alebo tesne pod vrcholom moznosti - presne na prepalenie drotika, a ani necekli. Takze asi nebude niklak ako niklak a za tych desat ci kolko rokov sa toho ozaj vela zmenilo.

wek