OT: TV s analogovym tunerem

Miloš Šula sula@rps.cz
Pondělí Březen 2 19:34:46 CET 2009

No ja nasel UHV>VHF konvertor za cca 9000,-
http://obchod.digizone.cz/konvertor-dvb-t-signalu-kv-8d/

Konvertuje se to vetsinou kvuli tomu ze digital se vysila v pasmu UHF,
ktere bohuzel starsi kabelaz nezvlada prenest bez vetsiho utlumu, tudiz
je vyhodnejsi multiplex prevest na nizsi frekvenci. Pro kazdy multiplex
je potreba jeden prevodnik.Bohuzel nevim v jakem stavu je
kabelaz,zasuvky ale myslim, ze ta od kabelovky by mela jit pouzit i bez
konvertoru....pokud to UPC dovoli..

Milos Sula

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Monday, March 02, 2009 6:53 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: TV s analogovym tunerem

Nejsem odbornik, ale jen tak prostou uvahou
13dB super duper yagina 500Kc at nezerem vice nez 4ks potrebovat
nebudeme a
osobne se vsadim, ze 2ks musi stacit.
original rozvadecova skrin - 5000Kc
Zdroj - 2000Kc
zesilovaci UHF vlozka 2500/ks, potrebujeme 4ks
propojky, kabely a takova ta verbez 1000Kc
Suma sumarum 2000+5000+2000+4x2500+1000=20.000,- Kc
Nevidim jediny duvod proc neco konvertovat, ale i tak konvertor do toho
celeho stoji 4500Kc/ks

Jasne neni v tom prace, ale i tak bych rekl, ze 80k Kc je trochu moc,
teda
pokud se nemeni i rozvody a ucastnicke zasuvky.
Ceny jsem bral z nejakeho ceniku pro vyrobky Alcad.

PN