OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Pondělí Březen 2 19:28:53 CET 2009

Ano, presne ten mam na mysli.
Pouzivam v.1.5 a Ixus 50.
Popravde receno jsem mel zato, ze podporuje obecne vsechny Cannony a ted
jsem tedy pohledal a zjistil, ze tomu tak neni.
Omlouvam se za dezinformaci.
Pochopitelne to neni plnohodnotne MassStorage, ale porad lepsi, nez pruvodce
fotoaparaty...
Problem s pripojenim na cizim PC v mem pripade resi TC na flashce, kterou
mam na klicich a tudiz stale pri ruce.
Stejne po prichodu k cizimu PC jako prvni pripojim svou flashku, na niz mam
sadu portable aplikaci, bez nichz proste na PC nedokazu ergonomicky
pracovat...
ELI.