OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 2 19:14:30 CET 2009

> Takže se nemusíte rozčilovat kvůli tomu, že Canon nedělá foťáky s mass
> storage, Wokna si poradí i bez speciálních driverů, předpokládám, že
> ani s Linuxem nebude problém.

Ždravím,
  když se tu narazilo na Linux: Problém v něm není a je :-). Samozřejmě
existují aplikace, které umí PTP protokol a z foťáku to vysají: gtkam, digikam
a další. Je to však na "vyšší vrstvě" nežli v případě Mass Storage. Tam je
možno namountovat foťák jako jakýkoliv jiný filesystém a přistupovat k němu
uživatelsky oblíbeným způsobem (sorry, weku, pro mne to prostě je
"cd /mnt/cam ; cp -a DCIM ~/digiphoto/090302 ; rm -r DCIM/*"), zatímco s tím
PTP protokolem a těmi aplikacemi už to bez klikání nejde, a to mi docela vadí.
  S pozdravem Pavel Troller