OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 2 18:28:38 CET 2009

Ano tohle funguje, taky to pouzivam. Jenze kdyz tech fotek je 200 a ja
chci jen nejake, tak se uklikam. Dale vsechny stazene fotky pojmenuje
treba obr00001 az obr00200. A ja je treba chci ruzne pojmenovat.
Kdyz by to bylo mass-stogare, tak je treba stahnu podle data kdy jsem je
fotil atd.

Martin Hanek