OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 17:12:12 CET 2009

Nechapem, ako nevinne? Fyzicky tie iste accu vo fotaku Sony vydrzia
dlho, v Canone kratko - pri nepouzivani fotakov. Mam takto vyskusane 3
sady acuu: 2 sady Energizer NiMH 2650mAh a 1 sada nejake noname NiMH
2500mAh, co som dostal k navigacii. Mne to logicky vychadza na velky
stand-by odber Canona, nie na samovybijanie. Hovorim o dobe cca 1
mesiaca. Skusim vecer pomerat.

miro