OT: TV s analogovym tunerem

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Březen 2 16:01:26 CET 2009

Mam podobne informace. Od UPC mi volaji pravidelne kazdych cca 14 dnu. Vzdy
jim radostne oznamim, ze je to vynikajici nabidka a ze to moc chci, ale ze:
nechci platit vic, ze mame celkem ctyri televize (obyvak, kuchyne a dve PC)
a ze se chceme kdyz na to prijde, divat kazdy na co chceme, tak mi smutnym
hlasem sdeli, ze tak to zatim nejde. Jeden agent mi tvrdil, ze mi daji jeden
stb zdarma, a druhy za 90,- kc mesicne, druhy agent mi nabidl dva stb
zadara, treti mi pro zmenu nabidl jeden zdarma a dva po devadesati atd. A
tak ja jim zase smutnym hlase oznamim, ze je mi to hrozne lito, ale ze
takhle si pokrok nepredstavuji, a ze si pockam na DVB-T, coz zase rozesmutni
je. Toz je to takova hra, ale jeden, jak byl tak smutny, ze nebude zadny
kseft, tak mi sdelil, ze ten analog stejne vypnou, hec, jakmile vetsina
prejde (rozumej - necha se ukecat) na digital.
Vladimir

****************************

> Puvodni zprava ze dne 2.3.2009 od Martin Persich:

> A jsi si jisty, ze to vazne rusi? Neznam tvou kabelovku, ale tihle
> jejich obchodni zastupci jsou pekni hajzlici a mlzi a kecaji (ostatne
> jako ostatni obchodni zastupci ruznych operatoru a pojistoven apod.)
>
> Me uz mnohokrat volala nejaka zenska a porad mi nabizela prechod na
> digital a nikdy nerekla pravdu, vzdycky jen to, co se ji hodilo. A
> oni chodi take po domacnostech a zvlast starsim lidem to vnucuji
> takovym zpusobem, ze jim proste reknou, ze jinak jim nepujde televize,
> [...]
Zdravím,
  ano, tohle mi udělali taky, přestože od nich televizi nemám, jen Inet.
Prostě přišel maník a říkal, že v dubnu přestane klasická TV fungovat
a že jediná možnost, jak dále koukat na bednu, bude přes jejich kabel.
Tou dobou jsem zrovna měl v rohu na chodbě staré televizory určené
k odvozu do sběrného dvora, tak jsem na ně ukázal a povídám: "Já vím,
však už jsem to zlikvidoval v předstihu". On se ptal, jestli tedy už
na TV nekoukáme a já že ano, že mám multimediální centrum s DVB-T a že
plánuji DVB-S. Pak jsem se zeptal, zda jde k tomuto centru připojit ten
jejich kabel a on, že ne, že dostanu settopbox. Tak jsem mu ještě jednou
vysvětlil, že už nemám žádný set, na jehož top bych dal ten box, a že je
tedy tím pádem jeho nabídka jaksi mimo. Odcházel nerad, ale nic jiného
mu nezbylo :-).
  S pozdravem Pavel Troller