OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 15:29:16 CET 2009

Dňa 2. marec 2009 15:25, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a:
> Synovi som za vlanajsie vysvedcenie kupil nejake lacne Canon A3xx, a tiez sa v nom baterky nevybijaju. Zaujimave vsak je, ze kym na tie niklaky ide bez problemov nafotit takmer celu gigovu flashku, na nove bezne zinko-uhlikove (nejaky energizer) urobil tri fotky a zhasol.

Raz som skusil nejake bezne alkalicke baterky, urobili asi 10
fotiek... V budiku, ci kde, pracovali este hooodne dlho. Vnutorny
odpor bude pricinou.

miro