OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 2 15:28:12 CET 2009

2009/3/2 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Synovi som za vlanajsie vysvedcenie kupil nejake lacne Canon A3xx, a tiez sa v nom baterky nevybijaju. Zaujimave vsak je, ze kym na tie niklaky ide bez problemov nafotit takmer celu gigovu flashku, na nove bezne zinko-uhlikove (nejaky energizer) urobil tri fotky a zhasol.

Zinkouhlíkový maj velkej vnitřní odpor, proto se do digifoťáku
nehoděj. Pokud už chcete koupit jednorázový baterky, tak musíte vzít
alkalický.

P.K.