OT: TV s analogovym tunerem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 2 14:12:10 CET 2009

> Puvodni zprava ze dne 2.3.2009 od Martin Persich:

> A jsi si jisty, ze to vazne rusi? Neznam tvou kabelovku, ale tihle
> jejich obchodni zastupci jsou pekni hajzlici a mlzi a kecaji (ostatne
> jako ostatni obchodni zastupci ruznych operatoru a pojistoven apod.)
>
> Me uz mnohokrat volala nejaka zenska a porad mi nabizela prechod na
> digital a nikdy nerekla pravdu, vzdycky jen to, co se ji hodilo. A
> oni chodi take po domacnostech a zvlast starsim lidem to vnucuji
> takovym zpusobem, ze jim proste reknou, ze jinak jim nepujde televize,
> [...]
Zdravím,
  ano, tohle mi udělali taky, přestože od nich televizi nemám, jen Inet.
Prostě přišel maník a říkal, že v dubnu přestane klasická TV fungovat
a že jediná možnost, jak dále koukat na bednu, bude přes jejich kabel.
Tou dobou jsem zrovna měl v rohu na chodbě staré televizory určené
k odvozu do sběrného dvora, tak jsem na ně ukázal a povídám: "Já vím,
však už jsem to zlikvidoval v předstihu". On se ptal, jestli tedy už
na TV nekoukáme a já že ano, že mám multimediální centrum s DVB-T a že
plánuji DVB-S. Pak jsem se zeptal, zda jde k tomuto centru připojit ten
jejich kabel a on, že ne, že dostanu settopbox. Tak jsem mu ještě jednou
vysvětlil, že už nemám žádný set, na jehož top bych dal ten box, a že je
tedy tím pádem jeho nabídka jaksi mimo. Odcházel nerad, ale nic jiného
mu nezbylo :-).
  S pozdravem Pavel Troller