Nefunkcni prehravac MP3 v nastartovanem aute

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Březen 2 14:03:45 CET 2009

Kdyz to zabalite do dokonale koule, kde ve stredu bude elektricky stred
anteny, tak by to melo fungovat beze vetsi ztraty
Tedy jestli si spravne pamatuji teorii. Chapat o to tam vlastne slo jsem
zacal az po skole :-).
ced