OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Raven raven@wo.cz
Pondělí Březen 2 12:29:57 CET 2009

Mam taky Canona (zrcadlo),  MassStorage podporuje, ale na drate jsem ho
mel jenom jednou, nejak me prijde jednodussi dat do komplu kartu. Je to
rychlejsi a na stole nic neprekazi.
S kompaktem jsem to delal stejne.

S pozdravem Raven