OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Březen 2 01:50:44 CET 2009

 Zdravim.

  Stary Canon A40, MASS to neumi, ve Win se spusti takovy ten pruvodce
importem fotografii (primo soucast XP), na linuxu pouzivam treba digikam. Toto
je stary kousek, ale u novych vyrobku absenci MASS nechpu. Nejlepsi reseni co
sem u MP3 playeru videl byla polozka v menu kera nastavovala chovani USB - bud
na MASS, nebo MTP. Kdo rad MASS, zapne si MASS, kdo rad WMP + synchronizace a
podobne pro me zbytecne radovanky, nastavi si MTP.

Proc to tak nemaji dnes uz vsichni...? IMHO u MP3 playeru se vymlouaji nebo
karteli s institucemi na ochranu aut. prav, ale u fotaku? Proc nemam mit
moznost si SVOJE fotografie zkopirovat bez problemu kamkoliv? To jako kdyz
nekam pojedu a sednu do netkavarny, tak bez toho abych nainstaloval ovladace
(coz v netce nepude) nestahnu ani obrazek? U stareho fotaku nad tim mavnu
rukou (stejne sem ho dostal zadarmo, puvodne na soucastky), ale novy bez MASS
bych si proste nekoupil.

JDrozd

---