Nefunkcni prehravac MP3 v nastartovanem aute

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Březen 2 00:36:18 CET 2009

  Zdravim,

a neni po nastartovani treba vyrazne vyssi napajeci napeti? Pripadne zkuste
pripojit na to napajeni osciloskop. Nebo co to udela, kdyz to pustite v aute z
jineho zdroje nez z palubni site (treba z nejakeho aku) a nastartujete motor?

JDrozd

---